Jump to content

Feltseng


Gullars

Recommended Posts

Hei!

 

Skulle hat en feltseng rimelig raskt!

 

Fant en Four Seasons på XXL sine sider. Er denne brukenes?

 

http://www.xxl.no/villmarksliv/soveposer-underlag/liggeunderlag/feltseng-sammenleggbar-200-1008724

 

Den må være litt lengde på med tanke på at jeg selv er 1.91 meter lang og 120 kg feit! Vekten på selve feltsengen er ikke så nøye med!

 

Forslag? Det er litt viktig at de evnt kan kjøpes i Bergen! :D

Link to comment
Share on other sites

Hei de en veldig bra (bare pass på at du rasker med deg 2m varianten når du først er i butikken, så du ikke får den på 1,8 ved en feil)

Enste jeg anbefaler er at de er mye hardere enn en tror så anbefaler et neopren eller tilsv underlag, ellers kan du like godt snorke rett på tregulvet.

Link to comment
Share on other sites

Har Frisport sin, som ser ut som den Four Seasons senga, og den er helt suveren å ligge på. Det går fint å ligge rett på senga, men et selvoppblåsende liggeunderlag øker komforten. Hvis det er kaldt er et liggeunderlag et must.

Link to comment
Share on other sites

Og husk å bruke den som seng og ikke sitt mer enn høyst nødvendig på kanten av den. da siger den ned og tar kvelden relativt fort. Har sett en god del oppbrukte feltsenger... Mye av grunnen er at man bruker den til å sitte på og ikke ligge.

Link to comment
Share on other sites

Excellent! *mr burns stemme *

 

Da hanker jeg meg en slik! Ja definitivt 2 meteren! Full pakke og alle skal få! Har 2 stk Bamse Extreme underlag! Det burde jo gjøre susen!

 

Ja har lenge spesialisert meg på Buddha Building! :mrgreen: Vi får gi den en sjangs! Hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...