Jump to content

Behandling av skinn/garving


KBee

Recommended Posts

Hei,

 

har fått 2 mår og 6 røyskatter i fellene mine i vinter. Tenkte eg skulle prøve å garve skinna - har lest litt i "Jegerens trofeer" av Ole Mauseth.

 

I følge boka trenger man "Natriumbikarbonat" og "Lutan F" i tillegg til "garveolje". Er det nokon har som har erfaring med garving og veit kvar ein får kjøpt desse produkta?

Link to comment
Share on other sites

Reverjeger1971:

Takk for bakepulver info'en :D Burde vel funnet ut av det...

 

Men ingen som vet om andre alternativ for å få tak i Lutan F? F.eks. i Norge? Cabelas sender ikkje Lutan F til norge... Har desverre ingen kompiser i USA som kan hjelpe meg :(

 

Snekkern:

Topp link.Det spørs om eg får satse på den metoden - ser att det som trengs til denne metoden skal finnes på apoteket :)

 

Til begge: Takk for kjappe svar!

 

Kva metoder bruker folk og korleis er erfaringer med resultatene, og ikkje minst vansklighetsgraden (er nybegynner)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Natriumbikarbonat får du kjøpt på dagligvarebutikk, der det heter bakepulver...

Lutan F får du kjøpt blant annet hos Cabelas :)

 

Natriumbikarbonat er bel ikke bakepulver, mener bakepulver er vel tilsatt stivelse og endel andre ting. Natrun eller baking soda er vel mer riktig, det får du forøvrig også kjøpt på dagligvare.

 

Garvet akkurat 5 skinn selv med å bruke denne: http://www.cabelas.com/cabelas/en/templ ... jsp.form23

Enklere blir det ihvertfall ikke og ble fornøyd med resultatet.

Link to comment
Share on other sites

Når eg forsøker å bestille frå Cabela's får eg melding om:

 

"We're sorry, but the following item(s) cannot be shipped to your shipping address. Please make a selection below..."

 

Spørsmålet er: Korleis får dere bestilt produkter frå Cabela's? Eg får alltid opp att dei ikkje sendes til Norge. Må ordren vere over ein gitt sum eller kva er det eg gjer feil?

:cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...