Jump to content

Generalforsamling NBSF?


Poacher

Recommended Posts

Hmm... Ikke mottat noe jeg fra NBSF... Nå skal det sies at jeg har hatt mye tull med posten :cry:

Sender en mail til NBSF omkring dette.

 

hmmm.....(leter febrilsk i postbunken)

Poacher: jeg har heller ikke, såvidt jeg klarer å lete meg frem til, motatt noe brev ifra Benkeskytterforbundet sentralt..

 

Gravningsmyhr, når ble dette sendt ut?

Link to comment
Share on other sites

Til orientering så ble brev til alle medlemmene sendt ut den 18. januar med innkalling til generalforsamling, Info brev fra forbundet, samt medlemsgiro til de medlemmer og klubber som betaler enkeltvis (det gjør ikke Nidaros, ref, den inforemasjon jeg gav deg "338RUM" på Numedalstevne).

I tillegg så har det fra ca. samme dato stått på NBSF`s hjemmeside (det står på 1. siden) innkalling til forbundets Generalforsamling på Lierkroa nå på lørdag kl. 1300.

Link to comment
Share on other sites

Ikke har jeg fått noe, men de kommer vell

Brev til deg Trond ble levert og poststemplet den 18. januar. Brevet ble sendt til den adressen du står oppført med i NBSF`s medlemsregister. Har du flyttet og endret adresse i løpet av det siste året uten og melde adresseendring må du vennligst sende informasjon om dette til NBSF. Så vil det bli sendt nytt brev til riktig adresse.

Dette gjelder også flere andre som tydeligvis har flyttet i løpet av siste år - men unnlatt og melde ny adresse til NBSF.

Flere brev er kommet i retur med rosa lapp fra postverket - der det står haket av for "Ny adresse ukjent".

Ønsker dere forsatt og stå som medlem i NBSF må dere sende meg den nye adressen.

Link to comment
Share on other sites

Sender deg/NBSF mail ikveld jofla.

Har du mulighet jofla, så kan du ta innbetaling for årskontogent på Gen.forsamling på lørdagen.

Kanskje til Trond også?

Medlemskontingent - og andre inn/utbetalinger - ønskes helst registrert gjennom bank.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...