Jump to content

lanhold/jaktfelt rigg


skattebo

Recommended Posts

KJikka innerst i våpenskåpet mitt i dag,og der stod det jammen ei banemauser som eg hadde begynt å bygge opp for nokre år sia,hadde jammen gøymt heile prosjektet eg.

Tenkte å montere eit havey warmint laminat fra Fajen,leupold motasja er allerede montert,og det sitter eit heilt nytt løp i låsekassa.

Det jeg egentlig lurer på er ko slags kikkert sikte eg kan montere for å vere med på langhold,likevel bruke ho i sporter klassa på jaktfelt,og kansje ein tur etter toppfugelen iblant.

Caliberet er 308 win,fikk pipa for nesten gi bort pris og er 75 cm lang,man tager det man har.

Har ein meopta 4-16 *44tacital lggende som jeg kan sette på.

Tror dere dette en rigg som kan vere med til å begynne med.

 

mvh.

knut einar

Link to comment
Share on other sites

Ja du skulle vel få deg ein ok rigg der med den pakka du beskriver der.. :)

 

Eg har ein Mauser, med Kongsberg matchløp i 6.5x55, kappa til 55 cm, gjenga for demper, påsatt ein S&B 3-12x50 og ein Fajen walking varminter stokk.. Denne er ikkje utprøvd på langhold enno, men eg håper det skal skje snart. :

 

H_kule8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig sitering fjernet. Kjell Olav

 

Tøff rigg detta,skyter sikkert bedre enn sjøfåren :lol: .

Har bygd meg opp ei system på samme stokken,men vart litt anderledes:

Fn låsekasse,timmey jaktavrekk, med ei rustfri oktagon pipe i afrika stil med safari sikter,leupold qr med laveste 30m motasje og oppi motasja står ein leupold erupen 3-9*40,partona som står i pipa er ikkje like allround som i ditt system men alt frå 0-250 meter skal ikkje føle seg trygge.Gode gamle 9,3*62 står der,men kan hende ho bli kamra opp i 9,3*64 vist kontoen tilsier afrikatur,blir nok noen år til.

Alt av stål er glassblåst til ei sikematt finnish bortsett frå sluttstykke som er polert slik et det går som varm kniv i lunkent smør.

Men foreløpigt har det ramla nokre elgar,rådyr og stor fugel på ganske lange hold,så eg trur 9,3 er eit alround jakt kaliber i allefall,øm ikke egnet til dei lengste holda. :mrgreen:

Bilde kommer, berre e får kona te å assistere meg litt.

 

Du ein ting te,tiuren gjekk vist med i helga,hadde besøk frå karlstad,dei hadde aldrig smakt tiur,så då var det gjort.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...