Jump to content

Felles revejakt trøndelag


.260

Recommended Posts

Okay :) Jeg har pr. dags dato kun den store åpne himmel som åtebu, fôrer med div matavfall og hundemat, men fikk for en fjortendagers tid tilbake et rådyr som jeg har lagt ut. Har vært mye spor rundt, men virker som de er litt skeptiske på det :roll: Skal sies at det er en uke siden jeg har vært der nå, satser på å dra en tur å se imorgen.

 

Du får si ifra om du trenger hjelp med å skyte unna all reven som kommer på åtet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vurderer å kle inn et rom som kan varmes opp etterhvert, men dette må nok vente litt, av praktiske årsaker. Men, her ute er det mer enn nok rev, så alle som er interessert, skal få komme og vokte åtet mitt ja. Bare send meg en PM, så skal dere få nærmere kontaktinfo. Jeg reiser til fjells i morgen, og blir borte noen dager, men over helga er det planen å slippe en tysker eller tre i ett eller flere av hiene her ute. Da er det bare å møte med skarp ammo og godt mot :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ang hund må du evt kontakte de som er kursansvarlige (jso@abcfritid.no). Reidar har i allefall en tysker som er godt innkjørt, sprengte vel ut gaupe fra ei hule med den bikkja i fjor, om jeg ikke husker helt feil.

 

Begynner å få bra fart på noen åteplasser, så jeg har trua på at det skal være mulig å få til ei bra kurshelg... Foxhound'n kjørte jo et skikkelig pådrag i går også, så det skal være bra stilt med hunder etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...