Jump to content

Landsdelsmesterskap Jaktfelt 21.03 EJFF


hansen deluxe

Recommended Posts

Løypa blir ikke hemmelig nei ! blir lagt ut så snart den er 100% bestemt

 

vi skulle ha bestemt dette i morgen men har utsatt møtet til mandag pga vinterferie. men blir vel antagelig ikke så langt unna den vi hadde i fjor

 

det ligger en tråd på den her som heter fm akershus

Link to comment
Share on other sites

fin løype ( eller skal en vente og se resultatet) er veldig bra at det legges ut løypa på nette.

Dette er bedre med påmelding.net der det står vegbeskrivelse hvordan løypa er osv, her ligger njff langt etter i løypa. ikke minst mye av forberedelsene for stevne er gjort, skal en ha gjendom 150skyttere på en dag så må alt gå på skinner.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder påmelding og NJFF så kommer det en løsning på portalen i løpet av året ! jeg har fått tilgang til denne løsningen for å teste dette og se hvordan det funker.

Vi vurderte å benytte denne løsningen under landsdelsmesterskapet men fant ut at det ikke var testet nok og gikk derfor får det vi brukte i fjor og funket greit.

 

påmelding.net funker meget bra det men synd det ikke er knyttet opp i mot treffdata som er det resultatssystemet som brukes av de fleste når det gjelder jaktfelt og løpende elg

 

kommer med flere detaljer når vi har testet mere.

 

 

Håper dere liker løypa ! tror og mener at dette skal være en løype som er passe vanskelig ! men tiden vil vise

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

som vi prata på 375 så er det jammen bra at det kommer et program som vi skyttere kan forhand påmelde,hvorfor dette ikke har skjedd før kan en jo undres over. løypa skal og må være noe strengere på et større stevne slik er det. en får gjøra sitt beste bedre en det er vanskelig og gjøre. Nå mangler det noe om at vi burde få inn 2-3 figurer som ddet regnes poeng på og dette burde kalles Rovvilten-storvilten som i boj, og dette er ingen stor sak egentlig dette medfører kun 2 premier til. en for beste jeger og en for beste sporter ENKELT.

dette blir gjort på stevne som vi har under planlegging oppe hos oss,håper bare nå til uka at det kommer en endelig avgjørelse på lån av eksternt område.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

@runnys: tror ikke det blir noe særlig lettere for oss i E1 heller. Men slik bør det være på et så stort stevne syns nå jeg da. Er enig med deg i at det er fin trening.

Link to comment
Share on other sites

Når du kommer nordfra som du gjør så kjør som følger !

 

E6 til oslo sving av til E18 mot Stockholm følg E18 Forbi Mortensrud

Etter å ha passert så er det skiltet Enebakk sving av der og følg veien til Enebakk

Ca 4-500 m etter at du har svingt av E18 kommer du til en rundkjøring Herifra vil det være skiltet med Figurer ! ca 15 min å kjøre fra E18

 

du kan også bruke denne http://www.geoweb.no/veibok/

og søke på¨Durudveien og begrense søket til Enebakk kommune da får du kun 1 alternativ

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Skal ut til moderklubben og skyte årets første jaktfeltstevne i dag. Lurer på hvordan det går :roll: . (arr. skyter i dag) Har ikke skutt et stevne siden NM på Oppdal. Det lover ikke godt for min del. Kanskje en skulle være fornøyd med rundt 100 :D . Har kun meg selv og laste for det da, men sagmuggen sitter i. Lykke til i morgen kara :D .

Link to comment
Share on other sites

blir spennende i morgen, og får da håpe det går bedre i morgen en i torpa i dag. er ikke spes gla i bjørnen der på ståene,men når en ikke klare og være rolig da blir det bom,og over av alle ting. ellers så var jeg veldig fornød med 3/3 på ulven der, den sto på 95 stå og 2ring og inn. er mere krevene og skyte opp over en ned over får en sett og merka på torpa. ellers såvar det et meget bra stevne som før.

Link to comment
Share on other sites

Hjemme nå, ble full dag ja.

 

Hovedrunden for min del gikk rett vest, med to borte på tiuren og èn borte på orrhanen har en ikke mye å stille opp med i det selskapet der.

 

Finalen gikk derimot veldig bra, to gode serier og 50 poeng :) Totalt ble det 194, og det kan jeg egentlig ikke være misfornøyd med.

 

Jeg syntes det var et bra stevne! At det ble såppas seint skyldes jo i all hovedsak veldig mange skyttere, ikke noe bedre enn det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...