Jump to content

Landsdelsmesterskap Jaktfelt 21.03 EJFF


hansen deluxe

Recommended Posts

bra stevne i enebakk, var noe jævlig vær fram mårran men ble da bedre utover dagen, 148p på meg og et yttertreff på siste, finalen så ble det 5/4 5/4 ikke helt fornøyd med skytinga mi på grisen men men. er fornøyd med 194p slik som skytinga har vært nå i år egentlig. takker for et fint stevne til inge og staben.

mvh hans petter løberg

Link to comment
Share on other sites

Vil rose arrangøren for et meget bra stevne. Været kan man ikke gjøre noe med, og alle på standplass var meget rutinerte, og alt gikk på skinner etter det jeg så! Man må jo også gratulere Odd Arlid Halbjørhus med 200p og som vinner av mesterskapet. Med 150p på hovedrunden og prikkfri finaleskyting og meget gode omskytinger så er han en verdig vinner! Gratulerer!

 

For min del så skaut jeg 1 yttertreff på de to stående holdene. Med kneskjelv, angst og indre uro, synes jeg ikke det ble helt galt med 146. Helbommen på ravnen i finalen kunne jeg spart meg for men siden resten ble fylt så endte jeg opp på 191p, og det er pers. rek for min del, så helt galt ble det jo ikke, selv om man ser man har ett godt stykke igjen før man kan "spise kirsebær" med de store gutta som virkelig kan å skyte!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil takke Sniper-Arne for rosen av arrangementet!

 

Jeg vil rose deltagerne tilbake for stor tålmodighet da det ble en del forsinkelser på grunn av det bedritne været vi fikk utlevert. Jeg hørte ikke en eneste deltager som klagde på oss arrangørene mens de ventet på å komme i gang med skytingen. Det tok "noe" ekstra tid da været var på det værste. Da anviserne hadde lappet skivene så kom det et helt jævlig vindkast som gjorde at halve ulveflokken på hold 1 forsvant nedover lia med 3 anvisere i hæla. Ulvene ble fanget og spikra opp på nytt, men slikt tar tid! Ikke lenge etter så stakk 3 av grevlingene på hold 2 i hi midt under skytingen noe som lagde enda mer forsinkelser. Samtidig så kom det snøflak på størrelse med kjøttmeis i stor fart inn i øya på skytterne, ja da hadde jeg det vondt på skytternes vegne. Det er imponerende hvor bra mange skøyt i dette været!

 

Med så mange positive mennesker som deltok på dette stevnet så er det rett og slett gøy å være med og arrangere.

 

Mvh Bakstikkstuen, standplassleder hold 1

Link to comment
Share on other sites

Jeg må også få rose deltakerne for den flotte innsatsen og det gode humøret, spesielt når været ble som det ble. Det var noen som kom litt sent grunnet dårlig føre, men vi fikk satt dem inn på en og annen ledig plass utover dagen, så det ordnet seg greit. Jeg fikk mange hyggelige tilbakemeldinger i løpet av dagen. Det varmer et arrangørhjerte :D

 

Noen av de yngste holdt også ut til langt på kveld. Vi fikk sendt av gårde noen i D1 og D2 med premier før finalen var ferdig. Jeg er imponert over utholdenheten de viste, spesielt dem som kom langveisfra og likevel var like blide og hyggelige når mørket senket seg og de hadde flere timers kjøretur i vente.

 

Så til alle dere deltakere; Tusen takk for flott innsats, og ikke minst, godt humør og hyggelige samtaler. Jeg gleder meg allerede til neste år, da forhåpentlig med litt bedre vær :D

 

Klem fra Ravn

Sekretariat og premieutdeler (hun uten skjegg) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...