Jump to content

Kikkert montasje til Sig 551 u/p.rails Hvem, hvor?


TH1

Recommended Posts

har en gammel model av sig 551 (uten picatinny rail) som jeg vurderer å oppgradere med optikk og gjerne litt annet.

 

Montasje til optikk er pri 1.

 

Er det noen som vet hvor i norge/utlandet dette kan skaffes?

 

Har googlet mye, alt jeg finner er enten til softgun eller montasjer som kun passer til trijcon sikter.

Link to comment
Share on other sites

Takk, da vet jeg et sted i norge og fant noen steder i usa skulle det ta for lang tid.

 

Denne skinnen er bare å klikke på sant? Montasje, Picatinny rail SIG 550 Serien, #BT-20120

 

 

Finner ikke så mye info om hva som trengs videre til 1. aimpoint 2. vanlig kikkert.

 

Denne skinnen ser ganske lav ut på bildet og jeg har jo baksikte øyet må over for å bruke optikken.

Så hva er best å bruke for å feste sammen optikk i skinnen ved de 2 mulighetene?

Link to comment
Share on other sites

Bla bla bla...

 

Denne skinnen ser ganske lav ut på bildet og jeg har jo baksikte øyet må over for å bruke optikken.

Så hva er best å bruke for å feste sammen optikk i skinnen ved de 2 mulighetene?

 

Med Aimpoint går det an å feste sikte så lavt at man kan benytte jernsiktene igjennom selve Aimpointen. Det finnes Aimpoint montasjer i forskjellige høyder. Men om du skal sette på en kikkert er det vel en fordel å kjøpe høye ringer. Skulle vel neppe by på ett problem når du først har fått på en pøicatinny skinne. Da er det jo bøttevis med montasjeringer å velge mellom.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...