PhilSupertramp Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Hei! Er det noen her som har/vet om en hagle som skal selges? Grunnet lite penger trenger jeg en billig, praktisk hagle i kaliber 12, som kan være ute i skog og fjell over lengere tid. Håper på svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Har du sjekka på Salgssidene her på forumet ? Står ei brukt Star Baikal på Salg sidene her til Kr : 1.500.-, då får du deg ei billig og god hagle.. Edit : Velkommen til forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhilSupertramp Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 Oi, det gikk kjapt! Skal sjekke takk for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Jeg har ikke lagt ut den for salg, men ettersom du spør, så har jeg en star baikal 12/70 s/s som går for 500,- (+ evt frakt og andre omkostninger). Den står bare i vegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts