Jump to content

Ny stokk på tur over dammen


Jespen

Recommended Posts

Jøss..det blir greier å dra med seg inn i grustaket det Jespen :D

Har du kun bestillt, eller vet du at den er på vei ?

 

Richards Microfit har et tvilsomt rykte på å levere sent, tildels veldig sent.

Jaktbasen min har to stykker, innkjøpt i fjor til Ruger og Brno 602, og en av gutta på laget kjøpte en i vinter som er montert på en Ruger.

 

De ser helt ok ut, men litt finpussing og bedding måtte til samt en god del etterbehandling med stokkolje og kjærlig stell.

Rekylopptaket på hans 602 i 375 H&H ble vesentlig forandret / forbedret med ny stokk, og minte mer om min 35 Whelen.

Stot sett er begge veldig fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Jøss..det blir greier å dra med seg inn i grustaket det Jespen :D

Har du kun bestillt, eller vet du at den er på vei ?

 

Richards Microfit har et tvilsomt rykte på å levere sent, tildels veldig sent.

Jaktbasen min har to stykker, innkjøpt i fjor til Ruger og Brno 602, og en av gutta på laget kjøpte en i vinter som er montert på en Ruger.

 

De ser helt ok ut, men litt finpussing og bedding måtte til samt en god del etterbehandling med stokkolje og kjærlig stell.

Rekylopptaket på hans 602 i 375 H&H ble vesentlig forandret / forbedret med ny stokk, og minte mer om min 35 Whelen.

Stot sett er begge veldig fornøyd.

 

Ja, stokken er bestilt og bekreftet. Leveringstid er 13 uker, langt nok. Blir det lengere blir den ikke ferdig montert før jakta.

Synes forsåvidt at 13 uker er i meste laget, men får håpe de klarer å holde seg til dette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...