Jump to content

Jippi og sukk!:P.. jaktdepoet treeeigt?


Jeger-Harald

Recommended Posts

hey!.. i dag fikk jeg søknaden innvilget hos onkel blå!:D.. 17 hmr og 22 mag:) meen så ringte jeg jaktdepoet og di kunne ikke få inn CZn i 17 hmr i links før i april!!. og etter dette 14 dager for gjenging av demper..

 

er dette vanlig og må vente så lenge? hadde tenkt meg etter vinterreven!:(.. blir vel bare me hagla da.. Noen som vet om andre butikken som klarer og prestere bedre:)?

 

 

Mvh: Harald

Link to comment
Share on other sites

Dersom du skal ha noko som ikkje finnast på lager, så må du nok belage deg på at det vil ta litt tid. Du får ringe rundt til dei våpenforhandlarane du kan finne, og undersøke kva dei har på lager. 17hmr/22 mag links er vel kanskje ikkje det vanlegaste å ha noko stort lager av.

Link to comment
Share on other sites

Tja - nå synes jeg faktisk ikke at snaut to månders leveringstid er så halvgærnt, spesielt ikke når det såvidt meg bekjent ikke taes inn links utgaver av denne via offisell importør...

 

(Med mulighet for feilhusk, mener det var diskutert i en annen tråd herinne for ikke lenge siden).

Link to comment
Share on other sites

Greit nok med leveringstiden på våpenet, men at det skal ta så lang tid for gjenging er helt håpløst.

Jeg kjøpte meg en cz der i 17hmr ifjor på samme tid, skulle ha den gjenget opp til demper og det tok ca ei ukes tid sa de. Men etter vel ei uke ringte jeg å etterlyste våpenet, men da sa de plutselig at jeg måtte regne med en 3-4 uker ventetid på å få den gjenget.

Kjekt å få høre sånt når man går å venter på noe!! eller ikke.. Så da sa jeg bare i fortvilelse at de fikk bare sende den meg uten at de gjenget den.

 

Håpløst!! sier jeg bare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...