Jump to content

Butikkers bruktsider


WinchesterM94

Recommended Posts

Hei

Er det virkelig så vansklig å ta bort ett våpen fra bruktsidene når de er solgt? Jaktogfriluft er veldig flinke der blir børsa borte innen 2 dager hvis den er solgt, det samme gjelder Børselars ellers så er det mange som slurver med dette.

 

Så til alle ansatte i våpenbutikker...Skjerp dere med dette. Min arbeidsplass er ikke det spor bedre der en brukt sauer200str fortsatt står oppført inne på brukt lista og den har vært solgt siden før jul :?

 

Så med dette oppfordrer jeg alle til å ta en tur på brukt sidene sine og ordne det som må ordnes.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hva med å feie for egen dør først, da?

Som f.eks å ordne opp i deres sider, samt å lage en mer generell tittel på tråden?

Du sier jo selv at du henvender deg til alle med oppfordringen!

;-)

 

Men er enig i sak, har mer enn en gang "funnet gull" bare for å få beskjed om at den er solgt.

Like surt hver gang!

Link to comment
Share on other sites

Joda hadde jeg jobbet mere enn 4-5dager i måneden og hatt ansvaret for det så hadde jeg klart gjordt noe med det selv....Men i min beskjedene stilling er jeg bare en budbringer fra kunder til de som har ansvaret for dette :mrgreen:

 

Tittel endret da jeg har fått svar.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Største problemet er vell frittstående systmer for dette som ikke er integrert mot kasse/ordre/erp system.

Og da blir det fort ett ork å oppdatere både web og kasse og lager ved salg.

 

Joda det kan jeg forstå men når det tar flere uker å ta bort ett våpen fra det er solgt da kan man liksågodt ikke ha bruktvåpen sider syns jeg da.

Link to comment
Share on other sites

Skal vere helt enig med at ikke oppdaterte web sider er fustrerende, visst ikke de skjønner hvor verdifull de er for oss som kunder og hvor mangen sider en ikke tar seg tid til og titte gjennom pga de er dårlig laga og mangelfull så er det vell egentlig deres tap.

Og en ting er helt sikkert, eg har jaggu skippa en del internett butikker pga det.

Men hva kan eg si, det finnest jo folk som har styr på hjemmesidene og svarer på mail og der kjøper eg mine ting.

Eg kjøper 99 % av alt utstyr via nettet.

Dette var ikke direkte knytta mot noen men en generell uttalelse.

 

 

Cracy-John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Har du ikke fått med deg at Winge Våpen har en profil her, er det det du sier? :shock:

Nei da, dét har jeg da fått med meg! I et utfall av lettere kognitiv svikt tolket jeg i farten den opprinnelige teksten litt annerledes.

 

Ikke så rart!

Den er vel ikke hentet ut fra læreboka akkurat ;-)

Kunne fort leses som at en fra WV var ansatt her inne, ja!

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo være mange grunner til at butikker - og forsåvidt også privatpersoner, ikke er flinke nok til å oppdatere annonser.

Selv prøver jeg å oppdatere så fort varen er solgt samme dag, men ved mye trafikk i butikk/telefon, varemottak osv. kan det bli utsatt til dagen etter.

Link to comment
Share on other sites

J&F er flinke til det ja, men de er ikke flinke til og sette inn tin på bruktsidene dems. mange våpen som aldri er innom der. dette gjelder oxå kikkertsikter. MASSE brukt i disken som ikke finnes på nettsiden dems.

 

så det kan lønne seg og ta turen innom der, eller hvertfall en telefon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...