Jump to content

Villmarksmesse


Mellingen

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Er du der som første messe er den super men den var 10 ganger bedre for 5 år siden. Men det er fortsatt ei ok messe. Men så fort du har vært på noen av de andre skjønner du hva jeg mener.

 

Uansett dere må kose dere der det blir sikkert masse tilbud fra de som skal dit vi(jaktpartner) skal ha en stor bod der sammen med norma som vi pleier og skla ha med mye fint og masse tilbud.

Link to comment
Share on other sites

12. - 14. mars på Hamar ja!? Så typisk... Den helga skal jeg bort, og jeg som bor i Hamar... Menmen. Det er jo ikke den helt store messa da. Samma gamle visa hvert eneste år. Har vært på omtrent alle siden de begynte med det i Vikingskipet og kan ikke si at noen av messene har utmerket seg på noe vis. På den annen side, det er jo ikke så lett å variere med produkter og aktiviteter da. Ei rifle er liksom ei rifle og jaktklær er ikke spennende uansett hvordan man snur og vender på det.

 

Men i år blir det altså ikke Hamarmessa. Kanskje like greit. Det er litt for lett å kjøpe ting man "må" ha... :roll:

 

Bueskyting er nevnt her. For guds skyld - ikke prøv det!!! Det er så artig at det fort kan bli dyrt!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

På hamar er det 12-14 mars. Jeg skal dit!

Du får stikke innom Norges Buejegerforbunds stand. Der får du prøveskyte skikkelig jaktbue. :D

 

 

Har vært der to ganger uten å få prøveskutt med bue.....

De har ikkje hatt med Links buer :cry:

Link to comment
Share on other sites

På hamar er det 12-14 mars. Jeg skal dit!

Du får stikke innom Norges Buejegerforbunds stand. Der får du prøveskyte skikkelig jaktbue. :D

 

 

Har vært der to ganger uten å få prøveskutt med bue.....

De har ikkje hatt med Links buer :cry:

:( Ja, desverre dette stemmer, vi har buer i alle variasjoner men ingen i links.

Saken er at i buskyting må en gå etter det dominerende øye. Det betyr at som venstrehendt med høyre øye som dominere

må skyte høyrehendt. Men som jeg går ut fra i ditt tilfelle er du venstrehendt med venstre øye som dominerende.

Da må du skyte links.

I og med at dralengden er viktig blir det mange linksbuer som i tillegg må kjøpes inn...

Vi burde hatt noe tilbud til linkskyttere også, så jeg skal lufte dette.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...