Jump to content

Nybørsa til Billingsley.


billingsley

Recommended Posts

Hei alle!

 

Da var tiden kommet, og søknaden i 30.06 var innvilget.

Jeg sto på jobb (jobber deltid på XXL i Oslo, men skriver utelukkende privat her), og titta på mulige børser jeg kunne tenkt meg.

Weatherby var aktuelt hele veien, og vi hadde en fin stainless synth vanguard inne i riktig kaliber. Jeg lot saken ligge på grunn av pengemangel, er da tross alt student.

En dag hadde vi fått inn nye weatherby kataloger, og min gode venn (John Lee Hooker) hadde prata pent om SUB-MOA utgavene før. Jeg ble litt opphengt i varmint utgaven, men la merke til at den kun kom i .308.

Etter litt bestemte jeg meg, og jeg bestilte like gjerne en weatherby vanguard sub-moa varmint tidlig i desember.

Vi forventet at det kom til å ta et halvt år før børsa kom, men en vakker desembermorgen da jeg står å rydder ut varer kommer en vandrende men noe utrolig kjent.

Ble vel litt paff (omtrent slik: :shock: ), for da var børsa kommet.

Jeg fikk løpt ned på våpenkontoret å endret kaliber, og plutselig var jeg den stolte eier av en

Weatherby Vanguard SUB-MOA Varmint i kaliber .308 win :D

På tobben sitter foreløpig en nikon fieldmaster i 3-9x40.

Denne skal byttes til fordel for en zeiss classic 2,5-10x50, men det var igjen et pengespørsmål.

Alt i alt, er jeg veldig fornøyd med kjøpet. :D:D

 

Bilder vil komme, og tråden vil bli oppdatert da jeg har vært å testa børsa :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...