Jump to content

J-point rødpunkt sikte


dartvidar

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med J-point rødpunkt sikte på praktisk rifle?

Jeg hadde egentlig tenkt meg en Docter III (Nye modelen), men det ser ut som det kan ta litt tid før den kommer ??? Er det noen som vet prisen på nye Docter III? Så da lurte jeg kansje på og kjøpe en J-point i mellom tiden. Er det noen som har erfaring med J-point?

 

Jeg har Zeiss kikkert og Larue kikkert montasje, med rødpunkt sikte feste for Docter & J-point rødpunkt sikte. Må jeg kjøpe montasje feste i tillegg til Docter eller J-point rødpunkt sikte, eller passer det rett på??

Link to comment
Share on other sites

Jeg har J-point på rifla mi, har den montert i en montasje fra Matt Burkett (http://www.speedshooter.com/product_detail.cfm?ID=MBJPM) Synes det er veldig hendig og en veldig rask løsning til skyting på korte hold. Bare tilt litt på rifla så er jeg midt i "dotten" på J-pointen. Med denne montasjen får du også J-pointen veldig langt bak så "synsfeltet" gjennom J-pointen blir stort.

 

Opp i opp synes jeg det fungerer utmerket, men har ikke hatt det så alt for lenge så erfaringsgrunnlaget er kanskje noe magert. Virker uansett som om det er god kvalitet på både sikte og montasje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...