Jump to content

Kjøpe side by side??? hjelp!!!


Bearhunter86

Recommended Posts

Hei og velkommen! :)

Den hagla du nevner vet jeg ingenting om. Men hvis du skal ha enkel avtrekker og utskiftbare choker så trur jeg det er mer å velge mellom hvis du går for o/u...

Når du først skal handle s/s hvorfor ikke gå for doble avtrekkere,engelsk skjefte ,faste choker?? Det er jo det som er en ekte s/s :wink:

Link to comment
Share on other sites

Billigste alternativ som fyller overnevnte spesifikasjoner er nok en Zabala fra XXL.

 

Ellers velkommen til forumet og god jul! Et tips for framtiden er å roe ned på tegnsettinga. X antall ??? og rop om hjelp i tittelen, oppfattes lett som skriking, og vil oftest tjene motsatt av din mening.

Link to comment
Share on other sites

Hei og velkommen.

 

XXL har et merke som heter Zabala.

Følg linken under og du finner fire forskjelige modeller SXS med 12/76 kammer, løse choker og enkel avtrekker

http://www.xxl.no/jakt-vaapen/vaapen/hagler

 

Star Baikal (russisk og selges av "alle") har også alt du ber om, og tar jeg ikke helt feil har Yildiz (tyrkisk og selges av Jaktpartner) det samme.

 

Alle gir deg godt brukenes hagler for 5000 - 10000 kroner.

 

 

PS! Ikke bry deg om at noen måtte finne og påpeke feil på ditt første innlegg!!! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Hei bearhunter og velkommen :D

 

Å velge s/s med (ejektor, en avtrekker og utskiftbare choker) for en rimelig penge og kvalitet er for meg helt håpløst :wink:

Skal du ha disse kriteriene du spør om, så vil o/u, halvauto og pumpe være mer realistisk. De har da ihvertfall ett stort utvalg når det gjelder dine ønsker for hagle. S/s er liksom en tradisjonslik hagle som etter min mening mangler dine ønsker fra mange kvalitetssikre merker.

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg kjøpte en Anthea Magnum English 12/76 S/S på XXL alnabru.

Jeg er stor fornøyd med denne sideliggeren. Kjøpte den med engelsk stokk, for jeg synes det er litt tøft :mrgreen:

Men du får den også med pistolgrep, men da er den 1000 kr dyrere. Et lite minus er at det ikke er automatisk sikring på den.

Ellers har haglen alt annent du spørr etter. En rimelig hagle som er pen og artig!

 

God jul og lykke til med nytt haglekjøp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...