Jump to content

Innendørs pistolbane


3N38

Recommended Posts

  • 1 year later...

Bygger litt på denne tråden sidan det er mykje same sak.

 

Eg har vore i kontakt med politiet ( venter på svar frå ein kyndig person ). Har og sett litt i forskriften det er linka til lengre oppe i tråden.

 

Tenker eg skulle lufte utfordringa litt her mens eg ventar. Det er jo mange med erfaring vil eg tru.

 

Saken er at dette er ein rifleklubb som planlegg å auke omfang til å inkludere pistolskyting. Starter smått i første omgang.

Dei har ei god stund leigd ut skytetid til ein anna pistolklubb i området så bana er allerede i bruk til skyting med pistol .22

Men no vil dei altså starte for seg sjølv.

 

For å kunne auke tilbodet bør det i første omfang vere mogeleg å skyte .32 inne. Eg tenker da i første omgang på kulefang. Ventilasjon skal vere OK.

 

Frå husk meiner eg kulefang er noko slikt :

4mm hardox plater ( antakeleg 450 ) som er montert i skrått ned mot ei betonggrav som er ca 2m djup for oppsamling av bly.

 

Denne bana er i dag godkjent for 22LR. Eg har fått fortalt at det ikkje er nokre begrensingar til kun std hastighet

Anslagsenergi for .22 er da mellom 130 - 260 J.

 

Spørsmålet mitt er:

Vil dette kulefanget kunne takle .32 SW Long ? Vil ein klare å bulke platene ? Gjennomsnittleg 150 J

Dei står jo ikkje vinkelrett mot skytter, men likevel.

 

Eg har fått lov å ta ein test, men alltid kjekt å synse litt først :roll:

 

Kva meiner folket ?

 

Ø

Link to comment
Share on other sites

Vi deler bane med DFS(som skyter .22 på 15 meter/elektronikk), kulefanget er skråmonterte Hardoxplater i 9 mm mener jeg. Kulefanget står på 25 meter, men fungerer selvsagt også for 15-meterblinkene. Denne banen er godkjent for .45 i pistol, .22 i rifle, den er ikke godkjennt for magnum.

 

Skal man lage en varig løsning ville jeg anbefale at man bygger for alle kaliber.

Link to comment
Share on other sites

4mm hardox plater ( antakeleg 450 ) som er montert i skrått ned mot ei betonggrav som er ca 2m djup for oppsamling av bly.

Vil anbefale å bruke flere plater i høgda, da kan du bytte ut eller snu platene om di blir ødelakte + at vekta på platene er mye mer hådterbar.

 

Spørsmålet mitt er:

Vil dette kulefanget kunne takle .32 SW Long ? Vil ein klare å bulke platene ? Gjennomsnittleg 150 J

 

.32 SW Long gir brydelig mindre belastning enn .22

Men du får et problem om du tenker på å tilate skyting i "grovklassene" til NSF, da kan skytteren feks velge å bruke sin 9mm eller 38 spl og da har du langt sterkere ammo enn .32 SW Long

Verdt å tenke på :D [/color]Ø

Link to comment
Share on other sites

Takker for tipset.

 

Slik eg forstår dette er det ikkje noko definerte krav for denne plata eller kulefanget på ei innandørs bane.

Meir for veggane rundt og bak.

 

Me får berre teste litt. Sjå om plate får bulk eller blir slitt.

 

Er jo berre ein liten del av energien som treff plata likevel sidan den er skråmontert.

Må nesten sjekke kva bakplate det er i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

På innebanen hos oss er det rifleskytterne som lager hull i kulefangeren.

Pga deres blink er så liten og at de derfor treffer på et så konsentrert område at de lager hull i platene etterhvert med kal 22.

 

Vil nok anbefale å gå opp til minst 6mm plater :D

 

Kulefanger innendørs kan lages av hva som helst, bare det ikke gir rekosjetter tilbake :D

Link to comment
Share on other sites

Finnes de tekniske kravene til innendørsbane på nettet?

 

Krav til: lys, avtrekk, kulefang,støydemping osv

 

Gjelder de samme kravene til .22 som til grovere kaliber?

 

Håper noen kan hjelpe :?:

 

Når det gjelder pistolbaner der det skytes NSF sine programmer finner man mye i "Tekniske regler for alle skytegrener"

Her finner man krav til standplass, lys, skiveplassering osv...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...