Jump to content

Bassettreff i Skotselv 2010


vilma

Recommended Posts

Hei.

 

Vi prøver igjen med et nytt Bassettreff og ordinær blodsporprøve i Skotselv i helga 14-16/5-2010. Alle er hjertlig velkomne til å delta her. Påmelding til meg på tlf 91167494. De som ønsker det kan også feire 17mai på skogen sammen med andre Basseteiere. De som vil være med å gå blodspor må regne med å måtte være med som sporleggere dagen før. Prøven vil foregå 16 mai. I fjor var vi ca 40 stk mennesker og 25 hunder som hadde det veldig bra. Du kan ta med både telt, bobil eller campingvogn.

 

Vi sees!!!

 

Hilsen Leif Rakkestad

 

91167494

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Det begynner å flaske seg, har det meste klart til treffet nå. Fint hvis noen av dere greier å ordne noen premier, har fikset en del, men trenger mer. Det blir 5 spordommere så vi greier å ta imot ca 25 hunder til blodsporprøven. De som vil melde seg på må sende meg skikkelig påmelding på mail, denne finnes på siden til nkk og bassetklubben. Post går også bra.

Håper vi sees.

 

Min mail: l-rakkes@online.no

Min postadresse:L Leif Rakkestad Leversbyveien 172 3330 SKOTSELV.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lenge siden det har vert noe liv her :wink:

Er det ingen som skall på treffen :shock:

Leif: Hvordan er det på Setra?

Er snøen borte der oppe?

Kunne vert greit å vite om en trenger snøskuffe for å få teltet på plass :wink:

Er det "oppmøte" Fredag eller Lørdag?

 

Mvh.

Griffon

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Det er litt snø igjen på setra enda, men hvis ikke all snøen blir borte så har jeg et par reserveløsninger litt lenger ned i åsen. Skal ta en tur med bilen å sjekke nå.

Det er mange som kommer, de første allerede på onsdag så dette blir bra. Håper vi sees.

 

Hilsen Leif R

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen!

 

Har tatt turen for å sjekke forholdene ikveld. Det er for mye snø på Verpsetra så vi tar treffet på Midtstua. Midtstua ligger mye lavere i åsen. Her kommer veiforklaring(det blir skiltet).

Sving av r35 i Knivdalen opp mot skogen(Horsrudveien), det står et skilt med Mesta der også.

Følg denne veien ca 3 km, da er du framme. Veien stopper her. Midtveis på turen oppover passerer du et pukkverk( Mesta Renningsåsen) hit er det bred asfaltert vei,videre er veien smalere og gruset. Finner dere ikke frem så ring 91167494 så forklarer jeg. På Midtstua er det en stor runkjøring, vi camper rundt og har bål/grillplass i midten. Hytta er svigerfar sin så vi har tilgang på utedo. Håper disse luksuriøse fasilitetene lokker mange.

 

Hilsen Leif R

Link to comment
Share on other sites

Har vært på premietiggerunde i noen dager, med kjemperespons. Tror vi kan nærme oss premiebordet fra ifjor faktisk. Hundefor leverandøren Flatazor har lovet oss en del, dette er et nytt for for meg og det skal bli spennende å få testet dette. Er det noen andre som har prøvd Flatazor?? Eiker dyreklinikk, Zoomarkedet Krokstadelva og Friluftsmagasinet i Lier er noen av bidragsyterne som også stilte opp i fjor, tusen takk til dere. Eksteriørdommer Bjørn Roald kommer på søndag kl 1100 å holder ringtreningen og utstillingen for oss, bare ta med hunden å møt opp(må ikke være en basset).

 

Hilsen Leif R

Link to comment
Share on other sites

Hundefor leverandøren Flatazor har lovet oss en del, dette er et nytt for for meg og det skal bli spennende å få testet dette. Er det noen andre som har prøvd Flatazor??

Ikke hørt om dette nei. Det er noe som skurrer i mine ører når jeg hører om epler og linfrø når jeg kaster et blikk på en hunds kjeft og tenner. Jeg har gått bort fra tørrfôr og gir bikkja nå Norwegian Polar Hundemat, laget av struper, vom, kjøttrester og slikt, altså "ulvemat". Helfôr, ingen tilleggsforing nødvendig. Konsistens som kjøttpudding og lukter leverpostei. Bikkja er vill etter det. Den umiddelbare effekten hos bikkja var avføring på størrelse med kattskjit, tørr og svart. Og hunden har fått en ånde som et mildt vinddrag over ei blomstereng på forsommeren. :wink: En petit fôres for 4-5 kroner dagen med NP Hundemat. :D

 

Beklager avsporinga, håper dere får et hyggelig treff! :D

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen.

 

Det er meldt nydelig vær 14-16grader, får håpe det holder stikk. Kommer til å ta med teltene til NBAK så i tilfelle har vi noe å gå under på leirplassen. Kjører opp et par paller med ved også, så ingen skal fryse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...