Jump to content

Hylster til Sig Sauer X-SIX?


JohnUlv

Recommended Posts

Jeg har Höppner & Schumann speedsec 5 til min xfive. Våpenet er låst med en spak som du løsner i trekket. Løpslengde er ubegrenset med disse. Dette hylsteret er raskere og bedre enn crspeed og sickinger hurtigtrekkshylstre jeg har brukt til cz og para.

 

Med dette hylsteret trekker en nok på under 1/5 sekund ;)

 

http://hoeppner-schumann.de/

Link to comment
Share on other sites

H&S hylsteret er etter min mening mer gjennomtenkt og lekkert designet. Sperren som gjør at pistolen ikke detter ut bør alltid brukes, og sitter selvfølgelig slik til at du slår den av samtidig som grepet rundt pistolen festes. Det har 2 plastskruer for passform til pistolen. Borrelås av begge typer følger med.

 

Jeg ser ikke helt vitsen med pluggen som stikker inn i løpet på crspeed og sickinger. Denne vil uten tvil ødelegge kroningen på løpet over tid, ivertfall helt teoretisk uten bakgrunn i noen form for fakta. Sperrene på disse kunne med fordel vært mer brukervennlig.

 

Midt første sickinger gav tregt trekk, gikk raskere med crspeed, og med H&S er det fysikkens lover som setter begrensinger. Det er ivertfall ikke trening som gjør utslag på farten.

 

Ikke minst er jeg prinsippielt imot alt som er lett tilgjengelig og alle andre har.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...