Jump to content

Kva vert det rette dyret for "skrapløyvet"?


Ragnar

Recommended Posts

Har skote 3 bukkar på hjortejakta i haust. Fjerde og siste dyret eg hadde tildelt var ei KOLLE. På førehand hadde eg sagt ifrå til grunneigar som eg deler kjøtet med at dersom det kom kolle med kalv, så skaut eg kalven sidan han har avgrensa sjanse til å overleve vinteren utan mora.

 

Ein morgon eg sat på post kom ei kolle med ein liten kalv. Eg skaut KALVEN. Han var berre 18 kg. I regionen eg jaktar hjort har dei ei ordning med erstatningsdyr dersom det dyret du skyt er lite. For at kalv skal reknast som "skrapdyr", må han vere under 22 kg. Er kalven under dette, får du eit nytt dyr.

 

No hadde eg i utgansgpunktet rett til å skyte ei KOLLE, men skaut ein KALV. Kva skal det nye erstatningsdyret du får vere? KOLLE eller KALV?

 

Nokon som har erfaring med dette?

 

Mvh

Ragnar.

Link to comment
Share on other sites

I mitt hode skal erstatningsdyret være ei kolle og du kan igjen velge å skyte kalv! Men for sikkerhets skyld ville jeg tatt kontakt med De som utsteder fellingstillatelse på erstatningsdyret for å få dette bekreftet.

 

Har erfaring med at det som skjer i mitt hode ikke alltid harmonerer med virkligheten! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Her i kommunen er skrapdyr skrapdyr og har ingenting med den oprinnelige kvota å gjøre.

Så du har ikke brukt kolle kortet i det heile.

Men forskjellig praksis kan det sjølvsagt være...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...