Jump to content

heldemping alm


killakee

Recommended Posts

Gassportene er for slippe ut litt kruttgass allerede i løpet samtidig som det tar ned hastigheten på prosjektilet litt, sånn at std ammo går subsonic - null smell uten å betale skjorta for ammo. Fremste delen av demperen er en helt vanlig demper.

 

Presisjonen er upåklagelig og det ser overhodet ikke ut til at hverken portingen eller den korte løpslengden har negativ innvirkning på dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

har ett spørsmål til ang dette ...

hvorfor er det to hull og ikke ett ?

og vil dette ha noe og si på krutt slam som kommer i løpet når man skyter...

kammeraten min sin salong blir full av dritt fort som bare **** med standar cci...

 

takker igjen for alle svar..

 

kjell

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke to hull, det er 4 hull rett igjennom pipa som blir 8 porter på 2,5mm i diameter og ja, det blir en god del mer kruttslam om en ikke passer på å rengjøre ofte,

spesielt mye rusk blir det om børsa blir lagret stående (som de vanligvis blir i skap) og man får kruttslam og koks fra demperen nedi kassa.

Selv har jeg godkjent våpenrom og har børsa hengende "vannrett" på vegg, men rengjør demperen med jevne mellomrom, ikke bare pga løs skitt,

men også fordi at der portene i pipa er så bygger det seg i bakre demperrør opp små pyramider av kruttslam som etterhvert kan potensielt tette en eller flere av portene.

 

Dog anbefaler jeg heldemping da det gir en utrolig kort, still og presis børse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...