Jump to content

Rådyrjakta har igrunnen begynt


Robinson

Recommended Posts

Var en tur ute med Olympusen i kveld , og sjekket litt i jakt terrenget mitt. Og at det er ting og glede seg til er det ingen tvil. Denne geita var skikkelig flørten. Smøg seg etter bukken og oppførte seg i grunn så skamløst at man skulle tro at det var juli. Bukken var bare så passelig interessert. Men når geita til slutt smøg seg helt oppi og skulle snuse , lettet jo bukken høflig på hatten , og ville snuse tilbake. Men jenter er jenter. Bedragerske. Så snart bukken skulle svare på tilnærmelsene , tok geita avgårde.

 

 

160420082208KjuLfBgoqYKHHuLQtr.JPG?58

 

Og tilbake stod bukken med lang nese. Men se på de hornene da. Jeg tror vi muligens snakkes i august. Jeg tror det er samme bukken som ertet meg i fjor.

 

 

160420082255EGh9bS8Lz5kbLM8WDd.JPG?33

 

Se på dette da. At denne bukken er klar for hva som helst er tydelig. Jeg har aldri sett en rådyrbukk lufte stellet slik før.

 

160420081750ZQ17KUG8xcuyI3KO1t.JPG?44

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

lure-geit :D Finnes noen i menneske verden som oppfører seg nokså likt. hehe

 

Fine bilder og så er det veldig morro å se at det skjer noe på jaktterrenget, regner med at det kribler litt frem til jakta med sånne fine opplevelser.

Har og sett ein bukk og to tre geiter på det terrenget eg skal ut på og :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...