Think! Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Hva er beste pris på .40sw ammo ? Jeg bare lurer sånn liksom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Lade selv..... Ellers er det vel bare å lete rundt, prisene varierer vel endel. Vær oppmerksom på at ikke all fabrikk 40 s&w ammo holder faktorkravet til major Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klatrechris Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 xxl har fiocchi (GFL) 180 grains til 2,79.. er selv på utkikk etter billig fabrikkammo og hvor man kan få ett stort parti med hylser.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackops92 Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 xxl har fiocchi (GFL) 180 grains til 2,79.. er selv på utkikk etter billig fabrikkammo og hvor man kan få ett stort parti med hylser.. Da vil det lønne seg og prøve litt forskjellig først. Er ikke alle fabrikanter som er like bra til omladning(jeg sier ikke at alle ikke kan lades om, men at alle ikke er like egnet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Think! Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 JEG mener S&B er noe dritt til omlading (prøvd 9 mm og 45acp). Noen som vet hva jaktdepoet tar for Magtech i .40sw (9 mm 124 grs rn går jævlig bra i mine våpen, hylsene er gode de også). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Er vel ikke vanskeligere enn å ringe dem, er det Think ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser M03 Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Fiocchi hylsene syns jeg er fine å lade om, også funksjonerer de bedre enn mye annet i Tanfoglio HC. Er i hvertfall min erfaring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Think! Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 Klubben kan skaffe CCI til kr 3. Jaktdepoet har ikke tatt inn .40sw fordi alle lader selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Think, jeg har både CCI og MagTech til kr. 3,- pr. skudd om du kjøper en krt. (1000 stk). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts