Jump to content

Browning Bar


sportsman500

Recommended Posts

Har en slik i 30-06 med syntstokk og liker den godt. Får ikke helt topp presisjon med fabrikkladet, både Partizan fmj , Norma jaktmatch og Oryx lager litt store sammlinger.Bra nok, men skulle vært bedre. Ladet meg nå noen med 155gr Sierra match king og 110gr Vmax, da ble det enda artigere å skyte.

Løp og kjøp siste Vapentidningen, der er det sammenlikningstest mot Benelli og Winchester.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt en Bar i 338. Hadde aldrig noen form for funksjonsfeil, og like god presisjon som en boltrifle. Mener personlig at dette er den beste halvautoen på markedet.

Avtrekket er jo et minus, men det er jo slik på de fleste halvautoer.

Link to comment
Share on other sites

Har en i 30-06 og er stooorfornøyd :D Super presisjon og nydelig balanse :wink:

Gode opensikter og så vidt meg bekjent den eneste halvauto til jakt som er enkel å sette demper på.

Har aldrig hatt fungsjonfeil på den jeg har (og ikke på den forrige jeg hadde heller) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Var 2 stykker på drivjakta i Polen i høst som hadde BAR. Begge hadde funkjsjoneringsfeil( som gjorde at jeg fikk en fin galte :lol: ) Problemet med disse børsene var at de ikke var blitt rengjort på de 3 årene de hadde hatt de. Med litt tørkepapir og våpnenolje ordnet dette seg i felten men kjøp ikke halvauto hvis du ikke er over middels intressert i våpenvedlikehold. Men skal man kjøpe halvauto i dag er BAR det beste valget!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Var 2 stykker på drivjakta i Polen i høst som hadde BAR. Begge hadde funkjsjoneringsfeil( som gjorde at jeg fikk en fin galte :lol: ) Problemet med disse børsene var at de ikke var blitt rengjort på de 3 årene de hadde hatt de. Med litt tørkepapir og våpnenolje ordnet dette seg i felten men kjøp ikke halvauto hvis du ikke er over middels intressert i våpenvedlikehold. Men skal man kjøpe halvauto i dag er BAR det beste valget!

 

Legger ved en link her fra Svenske forumet "robsoft" hvor det er blitt diskutert funksjoneringsfeil,som ikke skyldes dårlig renhold

 

:http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=9&t=117180

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...