steppdeck Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Hvilke kuler bruker dere til 5.5 mm Diana 52 for best presisjon? Har prøvd Gamo kuler nå med varierende resultat, det meste blir bare et 1.5 cm stort høl midt i skiva på 15 meter med anlegg men noen kuler er trange å få inn i kammeret og de blir sittende 4-5 cm over og noen kuler virker for små igjenn og blir sittende 10-15 cm under senter igjenn..... kikkerten er en Eagle Eye Dassrull som var med på kjøpet, den virker skuddfast (den åker av uansett når økonomien sier det...), har og strammet skjefteskruer og montasjeskruer, skyter og fra samme stilling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deerkiller Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Du skal få noen webley kuler av meg som du kan prøve.Har noen liggende fra tidligere luftvåpen i 5,5mm Har likedann rifle i 4,5 og der bruker jeg RWS super dome. Ellers ser jeg at spisse kuler har en voldsomt bedre kulebane en flate diablo/match kuler når holdet kryr opp mot 60 m+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 (edited) Det er helt riktig det ja Edited June 3, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongRange Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Enig med Sir, kjøp deg noen bokser med Jsb Exact, prøv også H&N Barracuda. Ellers anbefaler jeg deg å ha noen dråper med 222 Locktite på den fremre skjefteskruen, irriterende når den stadig løsner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steppdeck Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 Takk for svar og råd, de skal følges! De Gamo kulene jeg prøvde heter Rocket destructor 14,5 grains, de går i det runde arkivet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 I min Diana 48 er det Barracuda Match Extra Heavy, Predator og FX kuler som går best.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts