Speed Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Hei alle sammen! Innkommende trønder til kammeret. 25 vintre gammel, og kommer fra Trondheim. Har nylig startet med pistolskyting, og har nylig tatt jaktprøven. Håper at dere overlever alle de merkelige spørsmålene jeg kan komme med. mvh Sveinung. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Trøndera får vi itj nok av, sjøl om nån vil hævd nå ainna! Velkommen te forumet Hilsen trønder i exil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åsmund96 Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Du er itj den einaste trønde'rn. Velkommen skal du være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woff Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Til tross for at jeg IKKE er trønder ønsker jeg deg velkommen jeg også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 HÆ? e de nån hen som itj e trønder? Nei så dæven, da va no nåleis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård 308 Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 vælkommen mang trøndera her sjø Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speed Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 Takke for en varm velkomst. Så var det å kaste seg over resten av forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hårråjegern Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 trønderbataljonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts