Skautussa Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 I forige uke satte jeg opp en saltstein og Viltkamera......... Står en feiing 15m fra saltstein.....og ei brunstgrop 200m unna...og en del med spor. Så utsikten for å få bilder var til stede. Resultat: 3/10 1,5 åring På vei hjem igjen fant jeg en ny brunstgrop.....denne også ca 200m unna, men i motsatt retning for den andre. Samt mengder med spor og møkk etter kalv....så da går det nok ei ku med kalv der også. Ny kamra tømming til helgen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Artig Tussa! Men dere damer liker jo shopping, hvorfor ikke photoshopping, så jeg tok meg den frihet å trykke på én knapp i photoshop (enhance photo). Sikkert mer å hente om man trykker på et par knapper til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VipLars Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 (edited) Ett til forsøk- Med PhotoFiltre Justert farger og skarpet litt mer Edited October 8, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamt Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Dæven det hjalp . Er det programmet noe som ligger lett tilgjengelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VipLars Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Du finner det her: http://photofiltre.free.fr/download_en.htm Whitebalance som plugin etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DocHolliday Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 takk til dere som la ut link til photofiltre det hjalp litt på eit par av mine bilder og Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts