høggern Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 hei jeg mangler en slik vingemutter til å lukke lokket på hylsetrommelen min type RCBS (mener jeg det er, den er grønn) frankford trommelen har samme gjengedimensjon. hvilken gjengedimensjon er det på disse? (hadde ikke skyvelær der jeg så trommelen sist, men syns det så ut som ca 6mm gjenger, det er neppe M6, så kansje 1/4 UNC?) å er det noen som vet hvor man kan få tak i en slik vingemutter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
høggern Posted October 5, 2009 Author Share Posted October 5, 2009 ingen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Kan sjekke i kveld. Mulig jeg har en slik vingemutter liggende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Sender du meg en PM med navn og adresse så sender jeg en som passer til Frankford sin. Håper den passer på RCBS også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
høggern Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 pm sendt takk G.larson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Passa den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
høggern Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 jepp. passa. tusentakk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts