myrnissen Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Var på elgjakt i helga å da gikk jeg på tryne med rifla å hele stasen. å så velta det en flokk med rifler å mi sammen med de under en kaffe pause. Så jeg kunne tenkt meg å testa om hu går likt etter alt det der, Men er ikke så særlig å ligge ute å teste når folk er ute å leter etter elgen Så er det det nå baner åpne lenger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nhd Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Banen til Verdal Sportsskytterlag i Tromsdalen er åpen for medlemmer hele året. Om du ikke er medlem, kan du sikkert få være med et medlem i løpet av helga. Send evt en PM. I morgen, torsdag, er det også mulig å ta en tur. http://www.verdalssl.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrnissen Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Tusen takk for svar Tar meg en tur jeg så får jeg ro i kroppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts