M17 Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Har gjort et litt misslykket kjøp fra USA og har bestemt med selger at jeg skal returnere varen. Betalte toll da den ble innført. Noen som vet hvordan proseesen er når man skal få tilbake tollutgifter, MVA? Vet det må skrives en søknad og noe, men noen som vet hva dette innebærer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeT|Us Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 www.toll.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M17 Posted September 22, 2009 Author Share Posted September 22, 2009 Ja, men ble liksom ikke helt klok av det som sto der inne. Tror jeg skal ringe dem i morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeT|Us Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Det beste er å ringe. Og notèr deg ned navnet til saksbehandleren du prater med. Må du ringe opp igjen hjelper det å si at man har pratet med "aleksander" eller "anette" om denne saken, og ikke bare "en eller annen". Etter min erfaring er de både hyggelige og effektive. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vill svin Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Er jo en grei måte og kommunisere via epost også , email adressa står vel en plass der inne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts