Cesandberg Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Heisann VIl bare legge ut en teaser ang Ændalsmellen 09: Aktivitet: Ændalssmellen 2009 Dato: 2009-09-27 Informasjon: Pistol Level II Flakke Loner Birkeland Registrering innen kl 10.00 5 Stager, 120 skudd minimum Deltakeravgift: 150 NOK Enkel kiosk. Forhåndspåmelding frist: 2009-09-22, men påmelding på banen går an. Kontakt: Bjørn Øyvind Hoff, mrhoff@live.no, 90693350 Mer info: http://www.praktiskskyting.no http://www.nfps.no/index.php?doc=events ... jer&id=204 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Think! Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 GPS koordinater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesandberg Posted September 20, 2009 Author Share Posted September 20, 2009 Stevnet holdes på Flakke Loner skytefelt i birkeland Værmelding, dog uten garanti hehe: http://www.yr.no/sted/Norge/Aust-Agder/ ... arsel.html koordinater: UTM32(euref89) Nord: 6466941 Øst: 452961 Velkommen skal dere være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Hehehe... stevne! Og nå nesten i hagen min! Jeg er herved påmeldt Hr. Sandberg og jeg stiller med min rykende ferske Open pigadoller! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sniper-two Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 PGA jakt, sint kjærring og masete unger får jeg det ikke til snufs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesandberg Posted September 21, 2009 Author Share Posted September 21, 2009 Jatakk... har fått høre den "midt i jakta" historien endel ganger siste ukene ja ... hehe, slik er livet, men vi kan ta det til følge og booke inn en tidligere dato til neste år. Desuten så har jeg akkurat solgt jaktrifla mi Og du Noveske, jeg skal gi deg ontli kamp om sisteplassen i openklassen hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Dybvik Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Takker for et fint stevne. Var mitt første, men det blir nok ikke det siste. Så at det var mange som jobbet hardt for at vi kunne komme å ha det morro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Hiver meg på takkelisten selv. Flott at tradisjonen består og Ændalsmellen 2010 ser vi frem mot. Krever diplom neste år!!! Resultatlister?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesandberg Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Heisann, totalresultatene kan lastes ned på www.praktiskskyting.no Diplomer ja, jeg var jo self gira på det etter fjorårets suksess, skar seg litt det desverre, skal se hva jeg kan få ordna hehe. Stagereultater legges ut etterhvert, laptop med progr har forlatt min umiddelbare nærhet, venter på å få de på mail. Takk til alle som prioriterte stevnet kontra jakt etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Dybvik Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Stagereultater legges ut etterhvert, laptop med progr har forlatt min umiddelbare nærhet, venter på å få de på mail. Hadde vært morro å sett de stageresultatene. Vet du når de legges ut ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesandberg Posted October 5, 2009 Author Share Posted October 5, 2009 Heisann Skal se hva jeg kan gjøre, de ligger på en laptop som ikke er tilgjengelig for meg i øyeblikket, men skal purre på vedkommende så dette kommer iorden. Beklager, men slik er det med dugnadsarbeid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts