jegern79 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Heisann. Skal montere lyddemper på to av riflene mine. De skal både kappes, krones og gjenges. Tilbudet jeg har fått hos annerkjent børsemaker er 1100,- for begge våpnene. Er dette en grei pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatboy Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Nei, det er jævlig billig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jegern79 Posted September 17, 2009 Author Share Posted September 17, 2009 Takk Var det jeg trodde Da blir jobben gjort neste tirdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joano Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Heisann.Skal montere lyddemper på to av riflene mine. De skal både kappes, krones og gjenges. Tilbudet jeg har fått hos annerkjent børsemaker er 1100,- for begge våpnene. Er dette en grei pris? Hvor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hayabuza Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 snytbilligt! ga 1500,- for kapping, kroning og gjenging for ei jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts