dartvidar Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hei, jeg har sett noen snakker om break in/innskyting av AR15? Er dette nødvendig, kan noen forklare litt nærmere hvordan dette eventuelt gjøres? Jeg har hørt noen snakker om at du skal pusse løp og slutt stykke mellom hvert skudd på de 20 første skuddene?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiking Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Har du chromebelagt pipe, er break in totalt unødvendig. Har du ikke chromebelagt pipe, så kan det jo hende at det hjelper. Personlig bruker jeg å gi faen. Pusser bare godt etter hver skyting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dartvidar Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Jeg har en V-match 20", jeg vet ikke om løpene på dem er krombelagte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FN G1 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 V-Match er krommet, innskyting overflødig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noveske Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Dessuten må du skifte løp før du får sukk for deg uansett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
General8 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Dessuten må du skifte løp før du får sukk for deg uansett ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts