Reinhard Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Jeg skulle gjerne hatt BC for North Fork's 250gr kule i .358. Er det noen her som har sjekka dette, eller har peiling? Tipper den ikke er mer en .350-70, men det blir bare gjetting. Anyone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildot Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Nærmeste jeg fant var .358/250grs. Swift A-frame Ser ihverfall ganske lik ut, Midway oppgir bc=.347 Swift A-frame .358/250grs Bilde fra Midwaynorge North Fork .358/250grs. Bilde fra North Fork Norma Oryx .358/250grs. ser og ganske lik ut, men fant ingen bc for den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinhard Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Jeg så litt på den der ja. Jeg syntes kanskje NF'en så et lite hakk "bedre" ut en A-frame'n, men det er vel i alle fall ikke mye om å gjøre. Skal se om ikke vi kan få opp et par kronografer for å sjekke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.Larson Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Låner denne tråden litt: Hvem, om noen, selger NF 270 grains til .375 i Norge? Jaktdepotet var tom sist jeg snakka med de. Har en eske, men gidder ikke ta bryet med å finne en godladning om ikke de fortsatt er å få tak i på skapelig vis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts