fat_dog86 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Har sett litt på en sånn en brukt. Finner ikke noe brukbar info om sånn på nettet, er det noen som vet noe om kikkerten? Hva vil være fornuftig pris på en i grei stand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mork Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Nova smaker eldre Swaro. Tror ikke jeg ville ha gitt mer enn 2,5-3 høvdinger for en slik en. Tatt i betrakting at jeg "bare" betalte 6 for en strøken/nesten ny 8x56 Habicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeifR Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Det har stått en slik på revebørsa mi sikkert i 20 år. Det har aldri vært noe tull med den, men jeg har heller aldri brukt den under virkelig røffe forhold. Den er lyssterk og passer til nattjakt på rev. Den blir noe tung til å dra med seg på lange turer i skogen. Jeg har ingen formening om pris i dag, men Swarovski er jo et av de dyrere merkene. Men 2-3 lapper høres vel greit ut, kanskje. Det avhenger jo også av hvordan den er brukt, og hvordan den ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mork Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Jeg mener Nova representerer eldre Swarovskimodeller. Tror ikke disse kan forsvare priser som f.eks denne personen prøver seg på: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19187471 Og nå ble den i skrivende stund jaggu meg solgt også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fat_dog86 Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Den jeg så på lå på 4000 svenske. Om den ble solgt eller ikke vet jeg ikke... Slo det fra meg, da 8x fort kan bli for mye på salongen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts