Ilatad Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Hei Kunne tenkt meg en liten skytebag for å oppbevare ammo, hørselsvern og andre småting som ofte blir med på banen. det er jo mye å velge i, men jeg ønsker en bag jeg også kan sitte på når jeg er på banen. Ser for meg en nylonbag med plastramme eller lignende. Finnes det noe slikt på markedet? PS. Selvsagt så billig som mulig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Er det bare jeg som synes det er rart at det ikke finnes noe slikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seven Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Gjør ikke en stolsekk den samme nytten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIH Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 En stolsekk er for høy til å skyte sittende fra for meg, medmindre terrenget rundt kan funke som fotskamler. Jeg bruker en verktøykasse ala denne: en billigere utgave som er litt kortere, kjøpt på Torshov Bilrekvisita for kr 100,-. Ellers så jeg i en stolsekktest i ett jakttidsskrift at Fjällreven laget en stolsekk som ikke lot seg komprimere når den var tom, men det er en sekk som koster litt, Forester Chairpack: http://www.fjallraven.se/Produkter/ryggsackar--vaskor/forester-chairpack - Øivind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilatad Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 Takk for tipsene Stolsekk blir litt høy på banen synes jeg og jeg har vurdert en verktøykasse, men jeg hadde håpet at det fantes noe slikt på markedet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts