Mikkel Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Fikk dette hørselvernet i gave for ca 3 år siden. Er kjøpt på XXL Sandvika. Kvittering er borte forlengst. Det har vært brukt jevnlig, og har fungert godt (bortsett at det klemmer noe jævlig). Men nå har det begynnt å fuske. Det startet med at jeg stadig fikk signal om tomt batteri, selv om batteriet var ganske nytt. Så begynnte vernet å ikke slå seg på etter å ha slått seg av pga høy lyd. Og nå slår det seg av uten noe spesiell grunn. Kan plutselig slå seg på etter noen minutter, for så å slå seg av igjen. Noen ganger hjelper det å dunke litt på det, så starter det igjen, for noen minutter. Å bytte batteri hjalp ingenting. Noen som har noen tips? Regner med at det ikke går på noen garanti, spesiellt uten kvittering. Kanskje jeg rett og slett trenger noen tips om noen nye gode elektroniske hørselvern? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raudnakke Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Høres ut som om du sliter men en eller annen kontaktfeil, muligens en marginal lodding... Slike "Wackelkontakt"-feil er ofte en sjau å finne, siden en ikke kan bruke vanlig diagnostisk feilsøking. En mulighet kan være å ta direkte kontakt med importøren, hvis det er derfra XXL har tatt det inn. XXL driver vel med noe egenimport, men jeg vet ikke om det gjelder disse. Skulle du ikke finne ut av det, kan jeg muligens være intr. i å overta det for å bruke det til et prosjekt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlstad Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Send mail til breens jaktutstyr. Er vel de som importerer disse? Har lest mange ganger her at de har en super service, og nærmest reparerer alt, alltid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300 win mag Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Jeg hadde i likhet med deg et problem med mine sordin hørselvern kjøpt på xxl. De ble sendt inn til xxl på reklamasjon og kom etter en stund tilbake fra Breen og var helt i orden. Dersom du er innenfor rimelig tid for reklamasjon er det bare å kontakte xxl, de har kvitteringen din på datasystemet. Du kan jo evt. avtale med xxl å sende direkte til Breen for reparasjon, så sparer du kanskje litt tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.