mauser_kim Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hei på dere, Eg er en kar på 25 år, Kommer opprinnleg fra Sogn Og Fjordane (fjaler). Men er nå busatt i bergen. Så det blir endel kjøring på meg ja,.. Kunne gjerne tenkt og komme i kontakt med andre jegere fra Bergensområdet... Jobber innen sikkerhetsbransjen, Har drivd med jakt siden eg var 18 år, (var bare med på jakt før det) Men Jakta eg setter høgst er jo selfølgeleg Hjortejakta!! Driver også endel med seljakt og sjøfugljakt... Men siden eg virkleg su*** til og skrive om meg selv så stopper eg der:p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polardego Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Hei og velkommen Kim Andre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Du hadde jo så flott klang på det navnet ditt også, velkommen skal du være Kim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mauser_kim Posted September 2, 2009 Author Share Posted September 2, 2009 Du hadde jo så flott klang på det navnet ditt også, velkommen skal du være Kim. gjelder og finne rette klangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts