hoppalong Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Nokon som har erfaringer med brunst lukt (buck scent) til hjortejakt? virker det?.. eller er det bare noko "piss"?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mauser_kim Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 eg synest det bare en noe "piss" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauser68 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Du skal gå rundt å pisse i alle brunst og liggegroper du finner, så er du plutselig rivalen og bukken kjem til deg. Berre sørg for at du ser den, før den ser deg, ellers så havner du som trofeet.. Neidå frå spøk til revolver, eg har aldri brukt det, og dei eg veit som har brukt det, har stort sett ikkje fått meir hjort, men deriomt drittsure kjerringer som klager over ekstrem bukkelukt i hus og heim.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts