Jump to content

Hva er dette verdt???


bbdg

Recommended Posts

Har du ikke sett mastercardreklamen?

 

Det jeg mener er at man kan ikke sette verdi på opplevelser. Som f.eks en helg med rådyrlos, eller en dag i lakseelva der storlaksen biter på flua.

 

Vet ikke helt hvor du vil med spørsmålet heller? Kan du uttype?

Link to comment
Share on other sites

Har du ikke sett mastercardreklamen?

 

Det jeg mener er at man kan ikke sette verdi på opplevelser. Som f.eks en helg med rådyrlos, eller en dag i lakseelva der storlaksen biter på flua.

 

Vet ikke helt hvor du vil med spørsmålet heller? Kan du uttype?

 

JAAAA!!!!!

Jeg kan tilby!!!!! JAKT,¨............FISKE.............NATUR........og mye annet..........+min

Browning Long Track 30-06 (halvautomat)

Link to comment
Share on other sites

For å utdype litt :)

 

Den som kjøper min Browning Long Track 30-06 kan om ønskelig få med på kjøpet :arrow:

 

En tur i ei lakseelv(smålaks)

Bukkejakt

Rådyrjakt med hund

 

Det jeg da lurer på er hva jeg eventuelt kan få få for dette :?:

Link to comment
Share on other sites

Beklager om dette er feil plass men på kjøp og salgsidene er det vel ikke mulig å legge inn svar, eller hva?

Dette er vel strengt tatt ikke noen annonse heller. Det er ett spørsmål om hva jeg kan forvente å få betalt :oops:

Link to comment
Share on other sites

For å utdype litt :)

 

Den som kjøper min Browning Long Track 30-06 kan om ønskelig få med på kjøpet :arrow:

 

En tur i ei lakseelv(smålaks)

Bukkejakt

Rådyrjakt med hund

 

Det jeg da lurer på er hva jeg eventuelt kan få få for dette :?:

 

Så si det da, for p.....!!

 

Man skal da vel ikke behøve å være professor i tyding av menneskers adferd for å kunne forstå en salgsannonse!

 

Og jeg er helt enig med deg i; Hvis du tilbyr dette i tillegg til halvautoen din, så kan det hende at den er verdt NOE..... 8)

Link to comment
Share on other sites

En rådyrbukk!

En tur(helg) i lakselva med fangstgaranti!!!

En helg med los (din hund) (((helst bbdg))) + felling :)

En rifle: Browning Long Track 30-06 (halvautomat)

 

 

Siden spørsmålet er utdypet, og vi vet hva du egentlig lurer på, så kan jeg jo prøve å gjette meg til hva du kan få for dette...

 

Bukk, alt fra 400-1500,- alt etter hvor i landet og hvor bra tilgang det er på dyr i terrenget.

Lakseelva, vet ikke hva et slikt elgekort i ei smålakselv koster jeg, men alt fra 100,- til 500,- kanskje?

Ei helg med felling, (går ut fra at det er rådyr du mener... la oss si 300-1000,- da.

Browningen: max 6-7.000,-

 

Så etter mitt hode er dette maksimalt verd 9-10.000,-

 

Men det finess mange raringer der ute som er villige til å betale mye for enkelte ting, så man vet jo aldri hva du kan få...

Link to comment
Share on other sites

En rådyrbukk!

En tur(helg) i lakselva med fangstgaranti!!!

En helg med los (din hund) (((helst bbdg))) + felling :)

En rifle: Browning Long Track 30-06 (halvautomat)

 

 

Siden spørsmålet er utdypet, og vi vet hva du egentlig lurer på, så kan jeg jo prøve å gjette meg til hva du kan få for dette...

 

Bukk, alt fra 400-1500,- alt etter hvor i landet og hvor bra tilgang det er på dyr i terrenget.

Lakseelva, vet ikke hva et slikt elgekort i ei smålakselv koster jeg, men alt fra 100,- til 500,- kanskje?

Ei helg med felling, (går ut fra at det er rådyr du mener... la oss si 300-1000,- da.

Browningen: max 6-7.000,-

 

Så etter mitt hode er dette maksimalt verd 9-10.000,-

 

Men det finess mange raringer der ute som er villige til å betale mye for enkelte ting, så man vet jo aldri hva du kan få...

 

Sånn, nå ser det ut som tråden har kommet på track...

 

10+ hadde jeg gått etter, bra pakke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...