Jump to content

DFS stevner i østerdalen i høst?


høggern

Recommended Posts

Hvor i Østerdalen ? Uansett er ikke sesongen helt over men den er kraftig på hell men noen stevner er det igjen . Tar du kontakt med det nermeste skytterlaget får du terminliste for store deler av området .

I Nord Østerdal som jeg reprensenterer er det bare igjen ett åpent stevne .

Link to comment
Share on other sites

Mot Rendalen, eller sør for Koppang?

 

Det hender seg at det er noen DFS skytinger i Rendalen, ellers så hender det seg det er skytinger i Tynset og områdene omegn. Dette er vel omlag 1,5-2 times kjøring fra Koppang, vet ikke hvor hvor langt det er interessant å kjøre? Tror dessverre DFS sesongen begynner å gå mot slutten her, men skal ikke si noe sikkert. Jeg for min del skyter mest jaktfelt! :)

Link to comment
Share on other sites

Hei ! Da blir du under Østerdal Skyttersamlag , Søker du litt på nettet kanskje du finner term.liste her eller ta kontakt med skytterlaget på Koppang så får du greie på mere ,

 

Ellers er det stevne den 30/8 på Tolga (veien mot Røros) blir vel ca. 13 mil for deg det da .

Påmelding på : pamelding.net

Tlf nr. stevnedagen 98603992

Link to comment
Share on other sites

Her har du iallfall lista for Nord-Østerdal Skyttersamlag. Ser at det ikke er mer enn ei skyting igjen, men ei skyting er vel bedre enn ingen skyting? Er vel forøvrig den skytinga shooter snakker om! ;)

 

Noen i kretser lenger sør får hjelpe deg med terminlister der!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...