Jump to content

Merker/skraper i nytt våpen?


Sir.Robin

Recommended Posts

Jeg virker kanskje pirkete, men jeg har levd i den troen at nye våpen er "feilfrie".

Jeg fikk min Smith & Wesson 686 tidligere i sommer og et par ting plager meg.

 

Mulig det er normalt, men jeg spør allikvel:

 

1. På underlugen rett fremfor utstøter pinnen er det en liten bolt i ramma som er hamret inn. Ved siden av denne er det et lite merke som antakelig stammer fra verktøyet som ble brukt til å slå denne bolten på plass.

 

2. Fremstiktet. Den røde plasten har en liten "kant". Dårlig passform med andre ord. Det er også et lite hakk i selve stålet på fremsiktet der hvor plasten og stålet møter hverandre.

 

3. Skruen under skjeftet har en ripe eller to i sporet.

 

Det er ikke store ting og dem vises ikke til vanlit... men dem er nå der.. :oops:

 

Så.. er det normalt at nytt våpen er noe... røfft satt sammen? :|

Link to comment
Share on other sites

Vel da kan jeg sove godt igjen, pirkete eller ei :P

 

eller så kan du bli fanatiker, og gå langt opp i kunsten å polere og reblånere våpen! infoen finnes der ute, det er bare å hente den frem og lære seg å bruke den i praksis. om du i tillegg hadde postet noe om det på forumet hadde det vært kjempeartig!

Link to comment
Share on other sites

Heh.. prøvde det engang på en Remington salong rifle gamlingen la igjen i båten. Pipa ble noget angrepet av rust :?

Hobby blåneringa var ikke vellykket. Når det er sagt... så kan jeg jo få kutta vekk den delen og heller gjenga løpeet for demper... hmmm :roll:

 

Revolvern er jo Stainless... så den kan du bare glemme. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...