Jump to content

Ny Chessy valp


Purdey

Recommended Posts

Jeg hentet meg en valp i går gitt. en 9 uker gammel Chesapeake Bay retriver hann! kunne godt kalt han Harry Hoover for dette blir en bra sporer ser det ut som. Ikke redd andre hunder, liker ikke være alene, og blir en glimrende apportør tror jeg, bare lit redd for å gå ned trapper, men det kommer helt sikkert!!!

 

Bilder kommer etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Hei Purdey .

 

Gratulere med ny valp , du må gå ifra valpen i små porsjoner til og begynne med og ikke gå inn og kose med valpen når den står og uler .

Uler valpen når du går inn så prøv og overse den så går du ut igjen med det samme .

Dette gjentas flere ganger med lengre intervaler .

 

Og lykke til

 

Mvh Fudge

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, det er bare og komma. han er en løve i valpeklær, han later som om han er feig men er det ikke. slu liten djævel. Menvi bada for første gang i dag og da svømte han rett ut og hentet et siv til meg som det første han gjorde i vann!!!. så her er det apporteringslyst i godt monn!!!.

Link to comment
Share on other sites

Her er et par bilder, de er ikke så bra men er det jeg rakk her forrige dagen. Har skjært et reinsdyr nå og har fått god hjelp fra "Rudolf" som jeg muligens blir nødt til og kalle han nå :wink: . Er vist en grunn til at han har rød nese!!! Har så smått begynt å trene på og gå pent i band og kontakt trening. Fant ut at de hadde valpekurs også 3 minutter unna og det startet i går og vi vr heldige og få plass. Antrozoologisenteret.

 

normal_DSC00004_%28Medium%29.JPG

 

normal_DSC00001_%28Medium%29%7E0.JPG

 

 

Flere bilder kommer etterhvert somdet skjer noe mer spennende

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...