Jump to content

Highteck riflestokk


Mildot

Recommended Posts

Er i planleggingsfasen av ett prosjekt og vurderer Highteck istedet for Hs precision med tanke på vektbesparelse (ca 400-500gram?)

Rafdal er vel mannen å kontakte, blir vel til at bedde og lakkeringsjobben også går dit.

 

Noen som kan si noe om kvalitet/utforming, tanken var varmint utgaven da den har noe mer fylde i framstokken.

Link to comment
Share on other sites

Eg har ein lang ADL i ein slik varmintstokk. Stokken er veldig stiv og god. Det breie forskjeftet er godt å halda i, dessutan ligg det godt på sandsekker eller kva du måtte leggja det på. Kammen er omtrent så høg han kan bli utan at bolten tek i. Rafdal legg på eit slags knudrete nøkken-belegg under lakken så han blir etter måten god å halda i. Noko sleip blir han med blod eller vatn på hendene. Viss du opplever det som eit problem så diskuter gummibelegg med han. Stokken min har utfylling i handflata, såkalla palm swell (palmebølgje?). Denne trur eg det er Rafdalen som legg på, og den passar meg ypparleg. Prisen er ikkje klasse med dei rimelegaste, men dette er den delen av rifla eg er aller mest fornøgd med.

Link to comment
Share on other sites

Dette høres veldig bra ut :)

Ser av nettsidene at den tar inntil "barrel contur 5 1/2" nå er det vel ikke noen norm for disse løpskonturene, men jeg har planer om ett 25" løp i kontur 4, det er 16,5mm ved munningen, lurer litt på hvordan dette vil se ut om løpskanalen er for grov.

Link to comment
Share on other sites

Har et par hight teck stokker i, "classic style" og er svært fornøyd med dem. De er lette, stabile og byr på god "skytbarhet". Jeg synes også at det er litt lite biff i pistolgrepet, men det er til gjengjeld lett å fikse på. Rafdals lakkering gir godt grep og ser ut til å ha god slitestyrke. Har eksperimentert litt med gummiering og det gir suverent grep, men slites litt fort av.

Link to comment
Share on other sites

...men jeg har planer om ett 25" løp i kontur 4, det er 16,5mm ved munningen, lurer litt på hvordan dette vil se ut om løpskanalen er for grov.
Pipa mi er ca. 17,5mm i tuten og ca. 20mm der ho kjem ut av forskjeftet. Då er det godt med kjøt rundt ho. Dette er som sagt ein varmintstokk, jaktstokken er meir vesal i forskjeftet.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...