Jump to content

Treng ladedata 6.5x55/140 grain Nosler/MRP2


Mauser68

Recommended Posts

Beklager, er litt seint ute her, kom igjen frå ein ferietur her i kveld, skal lade i kveld/morgen tidlig, testskyte i morgen, og reise på bukkejakta på Mandag. Er trøtt og sliten, har testa litt i QL og har søkt litt etter dette, men hadde kunn trengt eit tips her.

 

Hvis nokon har ladedata med 140 grains Nosler partition og MRP2 krutt, som dei har benytta med god nok presisjon til jakt, så hadde det vært fint. :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for litt info.. Fekk tak i kruttet i helga, har ikkje lada med det kruttet før, så eg er blank der desverre. Men ja i QL, så fant eg ut at mellom 49-51 grains iallefall ikkje gav uvanlig trykk, men helst fylle hylser såg eg..

Har du litt meir spesifikt med COL, type hylse og tennhette på den ladninga di ?

Link to comment
Share on other sites

Då ser det ut som eg fann ei ladning som var meget akseptabel her i dag, er nettopp kome heim frå skytebanen. Eg lada opp med 3x49.5 grain, 3x50 grain og 3x50,5 grains ladninger med MRP2 og med 77 mm COL. Ellers så var det Norma 1x skutte hylser, og Rem 9 1/2 hetter.... Avstanden eg har skutt inn kikkerten på er ca 75 meter, og eg har skutt den inn med orginale Raufoss 8 grams skytterlags patroner og samtidig sjekka opp mot orginal Norma Nosler Partition 140 grains. Desse ligg i samme treffområdet, Raufoss er kun ca 2 cm frå Norma der...

 

Samling med 3 skudd 49,5 grain, 75 meter : 44 mm

Samling med 3 skudd 50.0 grain, 75 meter : 19 mm

Samling med 3 skudd 50,5 grain, 75 meter : 44 mm

 

Som referanser :

 

Orginal Norma Nosler Partiton 140 grains gav ( 820 m/s ) : 31.5 mm samling

Orginal Raufoss 8 gram skytterlags ammo gav ( 8 grams Sierra HP, 830 m/s ) : 33.5 mm samling

 

Det fine med denne ladninga er at eg får samme treffpunkt med denne som med orginal Norma Nosler og Raufoss, så dette var kjempebra. Den er kanskje litt i svakeste laget, men QL gav meg 811 m/s, og det er med 57 mm løpslengd. Den orginale Norma ammoen er vel 820 med atskillig lengre løp, så denne ladningen er på lik linje med orginal Norma, men antageligvis litt høgere hastigheit i den..

 

Så i dag skal det lades eit lite parti med patroner, alt blir veid for hånd uten kruttmål, for å oppnå jevne ladninger..

 

Et lite spørsmål på trappene her, er det lurt av meg å lade opp eit lite parti med 50.5 grains, for å ha mot den kaldere tida på året, seinhaustes og vinteren ? Det blir jo litt mindre effekt i patronen med synkene temperatur, og dette kan jo muligens gå utover presisjon og iallefall farten ? I dag var det ca 22 grader når eg var på skytebanen, vil jo tru at ved -3 grader og 25 grader forskjell at dette kan endre seg bra, kva gjer folket med sånne ting ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...