Jump to content

Jaktstøvler


Bakkelid

Recommended Posts

Har erfaring fra Lundhags å Crispi.

Lundhags: Har hatt 4 par, ikke fornøyd med noen! Fikk veldig ofte gnagsår, sømene gikk opp. Passer ikke til en med bred lest.

Crispi: Ble kjøpt i fjor høst, så ikke fått testet skikkelig enda. Jeg har en lav sko, Dovre GTX, den er suveren! Stabile sko, som er vanntett til det jeg har testet!

 

De skoene jeg bruker nå på skogsjakt, er et par marsjstøvler fra forsvaret, som jeg kjøpte på Felleskjøpet til 800kr! :D de billigste, men de beste fjellstøvlene jeg noen gang har hatt! Hele skoen er av rent skinn, dermed former skoene seg helt til foten din.

Link to comment
Share on other sites

har bare gode ord om lundhags, brukt på jakt og tur aldri opplevd problemer med de, annet enn at de ikke tåler hund som spiser på de :lol:

aldri noe verk i føttene selv på tur i fjellet med tung sekk, men mitt råd er å prøve mange sko å se va du selv liker er jo dine føtter som skal være fornøyd, på slike dyre kvalitetsko er det gode garanti ordninger om det skulle skje noe, så det trenger men ikke bekymre seg over.

 

har du str 48 kan du får kjøpe mine sko, fikk de i gave etter at de første gikk tapt i en hundemunn :wink: , desverre ett nr for store så de er tilslags lundhags pro high 08 mod.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har gode tips til jaktstøvler?
Derom hersker det mange meninger, og mange av dem er allerede luftet her på forumet. Hvilke støver som er best for deg kommer veldig an på hvilket bruksområde du har tenkt på og hva slags fot du har. Har du prøvd å søke?

 

http://www.kammeret.no/forum/search.php?keywords=st%C3%B8vler&terms=all&author=&fid%5B%5D=35&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...