Jump to content

Garnfiskegåte


Fagerstad

Recommended Posts

Fekk telefon frå faren min i dag. Han hadde trekt garn i dag og hadde blitt svært forundra. Dette var i eit aurevatn i S&Fj og i det eine garnet fann han hovudet til ein aure på 3-4 hekto og eit stort hol i garnet (garnet var spiller nytt). Hovudet verka som det var rive av. Er det nokon som har ein ide om kva som kan stå bak dette?

Det vi gjetta på var: mink (men det har vi ikkje sett på mange år i dette vatnet), hegre (det var nær land, men finn det litt usannsynleg), stor rovaure (men er no litt pussig).

Link to comment
Share on other sites

En arbeidskollega opplevde det samme i et ørretvann her oppe nå i sommer. Han mente det var ørret på 3-4kg++

Vet ikke om det er gjedde i vannet far din dro garn? Hvis det er det, ville jeg satset på at det er en stor gjedde som har vært på fære...

Link to comment
Share on other sites

Gjedde trur eg vi kan utelukke. Da hadde vi iallfall blitt svæææært overraska. Sjølvsagt kan ein ikkje utelukke at ein eller annan idiot har sett ut gjedde, men får håpe det ikkje har skjedd. Oter er jo sjølvsagt muleg, men har ikkje høyrt at det er observert i dette vatnet før. Men eg er einig i at mink, oter, storaure eller gjedde høyrest mest sannsynleg utifrå observasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Nesten garantert en Oter, Minken klarer neppe å lage ett større hull i ett ferskvannsgarn.

Den hadde blitt sittende fast der.

Ellers er Skarv ett problem her enkelte steder, den har spesialisert seg på å plukke Sild ut av Sildegarna uten å gå i garnet selv, den opererer i grålysninga om morgenen.

Er man heldig så er det bare Sildehodene igjen i garna.

 

Ellers så gikk mye Oter i Torskeruser her før i tiden, da dette utstyret ble mere brukt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...