Jump to content

jakt?


Amons

Recommended Posts

Noen filmklipp av hvordan det jaktes i USA.

Sikkert mange som har noen tanker og meninger om denne type jakt :?:

 

Ikke helt min stil, liker og prøve og snikke meg innpå og overliste dyrene jeg da :wink:

 

Dette er mere skyting en jakt i min øyne, lurer på hvor mange svartbjørn de skadeskøyt før de fikk dette opptaket........ :roll:

 

Er det de viser her standaren, har jeg mange timer foran meg på banen skjønner jeg..............Over 1000 meter er jo ganske sykt :o

 

Nils-Ole

Link to comment
Share on other sites

Merkelig at Hansen de"lux" ikke modererer bort dnne linken..! Men kanskje han synes det er mye mer all right å skyte en bjønn på dette holdet enn å skyte kråker på en ufin måte i Russland...

 

Dette er bare en litt sur kommentar til at jeg synes det er litt liten toleranse blandt moderetorene her på Kammeret.no. Jeg vil nemlig tro at de aller fleste her er oppegående mennesker som faktisk klarer å tenke og bedømme situasjoner selv uten all verdens hjelp fra noen selvhøytidelige og bedrevitende moderatorer!

 

Ja, nå skal jeg ta tiden det tar før dette innlegget blir fjernet av en moderator... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det at det ikke er moderert kommer av at ingen har rapportert dette ENDA ;) Hvis du er misfornøyd så er det vel bare å fortelle hansen det på PM da vel.

Link to comment
Share on other sites

1: Hvis du har noe å utsette på modereringen her bør det adresseres til HELE moderatorkorpset, moderering skjer normalt i fellesskap. Dette har vi prøvd å fortelle folket ganske lenge nå, men det er tydelig at vi må gjenta det med jevne mellomrom.

 

2: Mangel på moderering betyr ikke at vi går god for innlegget. Vi kan ikke lese alt som skrives på forumet, det er rett og slett ikke praktisk gjennomførbart. Så med mindre noen rapporterer innlegget er det en god mulighet for at ingen i drift har sett det.

 

3: Kan du være så snill å fortelle meg når vi slettet et velformulert, kritisk innlegg sist? Sure oppgulp som bare genererer støy kan bli moderert, men saklig kritikk tåler vi godt.

 

4: Langholdsjakt er et noe betent tema her inne, men hvordan i huleste klarer du å sammenlikne det med skamskyting av kråker? Her ser vi en bjørn som dør i skuddet, og selv om man kan diskutere om slik jakt er forsvarlig var dette skuddet i det minste humant. Videoen av kråkejakt i Russland viser gjentatt skadeskyting av kråker med et åpenbart undermåls luftvåpen.

 

På vegne av moderatorkorpset:

Fulmen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...