Jump to content

vithavori krut


t-erwibe

Recommended Posts

hei godtfolk jeg skal sørover en tur til trondheim på lørdag, kjører i fra grong,å jeg lurer i den forbindelse på om det er noen som vet hvem som selger vihtavori krut på denne strekninga? trenger ( n130 -n135) og n140 ,det virker som det er tørketid når det gjelder det de finnske kruttet :(

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Om du sjekker innom Lefstad i Munkegata tror jeg det skulle være en viss mulighet.

Du kan jo ringe 73831205 og spørre etter Jørn så får du "real time" oppdatering på beholdningen.

 

Ps: Trøndersk må da være god nok Norsk vel....."æ" skjønte allt han spurte om jeg... :wink:

Link to comment
Share on other sites

:lol: ok, da skal jeg ta det til etterfølge dere :) helt ok, en stor takk til dere som svarte på spørsmålet så snart, og en stor takk til 338 rum og resten av nidaros benkeskytterklubb for en hyggelig dag på langholds stevnet deres den 20 juni :D
Link to comment
Share on other sites

Nå synes jeg jaggu det får være nok språkdebatt........

Mannen lurte på hvor han kunne få tak i krutt.......gjorde han ikke?

 

Kan ikke noen av dere moderatorene gå inn å rydde i denne tråden, så det essensielle inholdet bevares, så kan språkdebatten få sin egen tråd.

 

Forøvrig tror jeg at en PM til trådstarter hadde oppnådd akkurat samme effekten, pluss at vi hadde sluppet all dialektdiskusjonen i tråden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...