Jump to content

Viking Hunter GTX jaktstøvel


kruttskalle

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jeg har også brukt disse i to år.

De begynte å lekke vann akkurat i bøyen mellom tær og resten av foten.

Jeg klaget på disse og fikk nye med en gang.

 

Skoene er utrolig gode. En kompis av meg har de også, og er superfornøyd.

 

Når det gjelder der mine begynte å lekke vann, så har de forlenget gummistykket der nå.

Link to comment
Share on other sites

Har dem, og har brukt dem noen år nå. Bla på reinsjakt. Hadde også et par som ikke var helt tette, men fikk de byttet. Den forlengede tåkappa, som ble nevnt, tror jeg er på den nye "Pro -versjonen" og ikke på GTX, hvis jeg ikke har misforstått da..... 8)

Mine begynner å slippe litt, mellom lær og gummi, akkurat der støvelen bøyer seg mest. Men de holder nok i år også.

Noen vinterstøvel vil jeg ikke si at det er, men det er ikke lett å lage en kombistøvel, og dette er individuellt fra person til person også, hvordan det oppleves. Grei på vinteren hvis du skal være i bevegelse, men ikke på post. DA blir jeg fort kald. Har noen andre til det formålet, som også er en størrelse større, slik at jeg får i ett par med sokker ekstra. Men DET ønsker man IKKE i reinsjakta sånn temperaturen på fjellet har vært de siste årene. :wink:

Jeg anbefaler støvelen, men når jeg skal ha ny så går jeg nok for "PRO" nå!

Link to comment
Share on other sites

Støvlene er kjempebra. Har brukt de året rundt. Både til skog, fjell og jobb (snekker). Sant at de ikke er noen sittestillende post støvler. Brukte de i vinter, men passet på at jeg fikk post som måtte flyttes ofte;) Sålen er nå slitt ned, så må nok skaffe noen nye.

Men er ikke i tvil om at det blir Viking GTX igjen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...